Hemma - och underbar bio!

Hej på er!

Är hemma från Stockholm nu. Har haft några bra dagar där med Dennis, hans kompis Adam och Adams tjej Erica, men mer om det imorgon/på måndag. Tänkte bara uppdatera snabbt om kvällen - har precis varit på sjätte Harry Potter-filmen på bio med Dennis och Tove! Sjukt bra om ni frågar mig, var nöjd med filmen, men man behöver nog läsa boken innan om man ska förstå hur allting hänger ihop, och som tur var så har jag läst alla böckerna (eller fått dom lästa för mig när jag var mindre) så det var väl ett litet minus - att det var väldigt rörigt ibland. Men den var ruskigt bra, rös flera gånger!, så den filmen är ett måste att köpa för mig när den kommer ut!

Nu ska jag och Dennis kolla igenom bilderna jag tog när vi var uppe i Stockholm, sen blir det nog sängen :) Har vänt lite på dygnet, så sömn är vi i behov av.

Mer uppdateringar om Stockholmsdagarna, som sagt, imorgon/på måndag!

Postat av: melissa

SV: ja :)

2009-07-18 @ 22:20:58
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket! :)

2009-07-19 @ 13:41:37
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin