It's raining cats and dogs

Hemma från Dennis. Gick ut från honom för att gå hem, men gick in minuten efter då himlen öppnade sig för andra gången, sen gjorde jag ett nytt försök och kom nästan ända hem, sen fick jag gå in på ica för att det började regna igen. Har handlat lite med mamma också, men är hemma nu.

Inga planer för dagen, tar dagen som den kommer. Ska nog ta det lugnt hemma och bara njuta av att inte behöva göra någonting!
Funderar på lite träning senare, får se om det blir av. Skulle vara skönt, nu när jag är igång och allt. Jag tränar ju inga hårda pass, men det är skönt att göra lite varje dag de dagar jag kan, nu när jag verkligen KAN igen :)

Blev inte många bra bilder från konfirmationen, får ta och spara till en bättre kamera! Men de bilder som blev bra kommer snart!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin