Kändisar?

Jag bara måste tillägga en sak, för jag tycker det är rätt häftigt :) Vi var ju uppe hos Adam och Erica, och först när jag träffade Ericas mamma tänkte jag inte på om jag hade sett henne innan eller inte, jag menar, så brukar man ju inte tänka när man träffar någon första gången.. Men senare frågade Adam om vi, Dennis och jag, hade känt igen Ericas mamma från Lyxfällan? Jo, då trillade polletten ner. Så jag har alltså träffat en av programledarna från Lyxfällan, grillat hemma hos henne osv. Känns liiiite häftigt ändå :) Och jag stod även och snackade med henne en stund då de andra grejade med grillen, frågade lite vad hon annars jobbade med osv.

Så, på tal om kändisar och liknande, har ni träffat någon kändis någon gång? Vad har ni gjort i så fall - bara hälsat på dom, sett dom på någon konsert, kramat dom, fått någon autograf?
Måste också tillägga att Dogge Doggelito hälsade på oss i skolan i nian :) Jag kanske kommer på fler kändisar jag träffat medan tiden går? Jo, jag såg Bubbles på Gotland när jag var typ 12 år och dom fortfarande var mina idoler.. Haha!
Men berätta gärna om era ''kändisstunder''!


Postat av: j

sv: hehe tack så mkt gumman <3.

2009-07-19 @ 16:17:14
URL: http://bbebot.blogg.se/
Postat av: Julia tb

Vad kul, det känns alltid t att träffa en kändis haha;D Allt bra annars då? Jättefin blogg! Ha en fortsatt underbar söndag! Många kramar!

2009-07-19 @ 16:29:47
URL: http://showbyjulia.devote.se
Postat av: Nadja - Hon från Klass 9A

Sv: Jag går omvårdnasprogrammet nu, men har kommit in på frisör. Så jag är osäker på om jag ska börja frisör eller fortsätta på den linjen jag går :/

2009-07-19 @ 21:36:35
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Alexandra Mellgren

Hmm, senast på Törebodafestivalen tog jag mig backstage och kramade om hela E.M.D och tog bilder! :D

Hälsade lite smått på några i Beach Boys med, anledningen till detta var att pappa skulle köra dem till örebro och sthlm efter de uppträtt och jag skulle bara säga hej till honom.. lucky me så kryllade det av artister där bak! :D hihi

Rullade (med rullstol) även nästan på Per Oscarsson på KSS för några år sedan när jag var sjuk och han gick igenom en av korridorerna! x)

2009-07-20 @ 16:58:33
URL: http://ewaalexandramellgren.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin