Lite shopping

Kom nyss hem från Skövde, blev några timmar där med Dennis, hans mamma och lillasyster. Köpte lite smått och gott, men tog det ändå lugnt med shoppandet, ska ju shoppa imorgon igen med Petra och Julia :)
Ska även till Liseberg i veckan blev det planerat idag. Det blir jag och Tove som drar dit :) Får se om det blir två gånger i år för mig, vill gärna dra med Dennis dit så tänkte kolla med la familia om det är okej att han hänger på oss när vi ska dit.

Har precis hjälpt Dennis syster att installera tre nya sims2-spel och Dennis har installerat även han - sitt PS3, så han är nöjd kan jag lova!

Ikväll blir det en hemmakväll, bara mamma och jag. Jag vet i alla fall en sak som måste göras och det kommer ta tid.. Jag får inte in några sims2-spel på ''nya'' datorn för den har ingen dvdspelare, och internet krånglar på den så ska flytta tillbaka alla bilder igen, och all musik. SUCK säger jag bara, men det måste göras så det ska jag alltså roa mig med ikväll..

NU ska jag sätta mig och se vad Dennis gör :)
Uppdaterar med bilder från de senaste dagarna någon gång ikväll då jag får tid över! :)
Postat av: A

vill se shoppingen :D

2009-07-28 @ 18:29:12
URL: http://asmode.blogg.se/
Postat av: Sanna

svar tack så mycket! jo det är mkt möjligt att du har sett mig där för ja hänger där rätt ofta. haha.

2009-07-28 @ 19:57:07
URL: http://saos.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin