Man lär sig något nytt varje dag

Sitter hos Dennis nu. Gick ut på en långpromenad runt lunchtid och hamnade på bygget så blev att jag stannade några timmar och hjälpte till med att måla. Minns inte vad klockan var när vi gick därifrån, vi (jag och Dennis) gick i alla fall hem till mig, packade och gick sen förbi ICA för lite godis, och nu är vi hemma hos honom. Köpte varsinn fransk nougat, har aldrig smakat dom förrän idag och dom var ju goda! Man lär sig något nytt varje dag..
Ska nog se film ikväll, har precis ätit kvällsmat. Vet inte hur uppdateringen blir imorgon eftersom jag inte är hemma osv, plus att vi firar fem månader imorgon så vill inte att bloggen ska ta upp dagen :) Men ni märker väl när jag bloggar nästa gång :) Ha en bra kväll!
Postat av: Petra

hahah aaah det gjorde vi ! :D

2009-07-25 @ 21:20:22
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin