My favourite

Min favorit-gratis-sida är ändå Gratisbio!


Nu behöver du endast 200 poäng för att få ditt första presentkort - på 50kr!


..Och det finns presentkort från 95 butiker att välja på!

Det är busenkelt att tjäna ihop poängen!
Jag har tex fått ihop poäng till ett presentkort på 300kr (1000 poäng) och två biobiljetter (400 poäng/st), och nu är jag uppe i över 400 poäng igen så ska göra en beställning snart :)
Du kan tjäna poäng på att besöka hemsidor, värva vänner - få 5 poäng/värvad medlem + när dina vänner kommer upp i 100 poäng (bortsett från de poäng du får från start) så får du själv 200 poäng! Du kan även shoppa på tex CDON, Ellos och La Redoute och få poäng på Gratisbio.
Nu får man även 1 poäng/dag man loggar in, man får 5 poäng när man laddar upp en bild på sig själv i sin profil, man får poäng om man blir vän med folk som redan har Gratisbio och man får poäng genom att skriva i andras gästböcker. Kan det bli enklare?!
Klicka på bilderna eller klicka här för att bli medlem. Du får 50 poäng att börja med + 25 poäng extra när du blir värvad av mig. Ange Lolovovisosa som värvare.


Go for it! :)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin