Över 500 olästa inlägg

Godmorgon!

Har precis tagit mig igenom över 500 olästa inlägg på bloglovin'..! Puh! Tur att samma bloggare lägger upp flera inlägg var, då blir det ändå inte riktigt 500 inlägg man läser, men det blir fortfarande väldigt många..

Tar inga bilder och uppdatering just nu, har ingen ork till det.
Vaknade runt tio, gick upp och åt frukost framför tv:n och såg första Harry Potter-filmen med Dennis och Tove.
Nu har Dennis åkt hem, han var lite hängig så hoppas han inte blir sjuk eller något. Vill inte riskera att jag blir sjuk heller!
Ska bara ta det lugnt idag, inte göra något allt för ansträngande. Är trött efter Stockholmsdagarna, sov inte så mycket som sagt..

Ska nog gå och fixa någon slags lunch snart, sen är väl planen att kanske se klart filmen och annars sitta här, eller kanske läsa lite.. :) Kom in i boken Champagneflickan när vi var i Stockholm, jag och Dennis läste nämligen lite två kvällar innan vi la oss. Började läsa den i slutet av maj efter Mallis, men sen har det inte blivit så mycket av det, men nu är jag alltså på den igen :)

Uppdaterar senare!

Postat av: emmasvensson

nicenice blogg

2009-07-19 @ 13:50:36
URL: http://supersvensson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin