Stockholm - 17 juli

Börjar med att uppdatera om den bästa dagen/kvällen, nämligen fredagen! Adam, Erica, Dennis och jag åkte hem till Erica för att grilla, bada jacuzzi och bara ha en mysig kväll! Våra andra kvällar var också mysiga men bestod mer av guitar hero, filmer och kortspel, så sista kvällen då vi var hos Erica blev verkligen kanon!
Ericas mamma grillade med oss och hon hade även gjort en rabarberpaj som vi fick med vaniljsås till efterrätt, mums!












Mysigt med jacuzzi :)
(OBS - jag har bikini på mig! Det är en bandeau som man kan ta av banden på, vilket jag har gjort på bilden)





Det blev en hel del moppeåkande, men inte mig emot! Gillar att åka moppe, och då menar jag att bli skjutsad för köra det varken vågar eller kan jag!

Annars bestod våra dagar, som jag skrev ovan, av kortspel, film och guitar hero men vi gjorde även tacos en kväll och vi var även och badade en dag, annars tog vi det lugnt. Skön vecka må jag säga! :)

Mer bilder kommer!


Postat av: Petra

hahah trodde fan att du var topless först :D

2009-07-19 @ 18:29:22
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin