Te på g

Sitter hemma nu och har börjat flytta över bilder och musik, sen ska jag installera lite spel osv :)
Ska gå och koka lite te nu, räknar med att det här tar sin tid, ska även ta kort på mina fynd från idag så dom bilderna kommer alldeles strax!

Postat av: Sanna

svar Ja det tror jag nog! hehe. känns som att jag är vän med hela gratisbio ;) haha. vad gör man inte för lite poäng liksom. skämt åsido! har du lyckas få nå mkt presentkort än? jag har varit medlem i nåt år eller två och skramlat ihop till totalt tror jag 1300:- i presentkort och några biobiljetter... :)

2009-07-28 @ 20:55:23
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Emma [FOTO]

sv: aw. men de fanns förra året men då köpte jag inga vilket jag ångrade

2009-07-28 @ 21:00:22
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin