Uppdate från Göteborg

Hej bloggen!

Sitter i Göteborg nu. Blev att heja på Jorunn en snabbis innan hon skulle åka, sen gick vi en kortis på stan för jag var ute efter nagellackborttagningsmedel, men jag hittade inget, istället hittade pappa en spikmatta så den ska jag pröva om en liten stund. Bild på den och från dagarna jag ska vara här kommer när jag är hemma igen :) Har ingen kamerasladd med mig.

Pappa gjorde en bulgursallad till kvällsmat, och lite vitt vin till det, sen såg jag ett avsnitt av Paris Hiltons My New BFF och efter det blev det Morden i Midsomer.


Nu har pappa och Krister lagt sig, jag ska snart lägga mig jag med, imorgon ska vi upp tidigt.. Tänkte hinna läsa lite innan jag ska sova, och pröva spikmattan då, och smsa lite med Dennis :) Pratade med honom nyss, saknar honom redan, men saknad är en bra krydda!

Får se om jag får fler tillfällen att uppdatera medan jag är här. Den som väntar får se :)
Godnatt!

Postat av: emma härnqvist/perfektion

ok. tänkte mer att när ni bodde tillsammans mede andra paret som du aldrig hade träffat tidigare.

hur länge har i varit tillsammans förresten?



så du är alltså i mitt underbara göteborg? ;)

2009-07-21 @ 23:42:34
URL: http://perfektion.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin