Gratis är gott

Tänkte passa på att tipsa er om lite gratis-är-gott medan jag är borta i Stockholm!
Klicka på bilderna för att komma till sidorna :)


På Freestreet samlar du poäng genom att göra erbjudanden, värva vänner och besöka hemsidor. Du väljer om det ska kosta dig något. Du får 15 poäng för varje värvad vän och du kan få ditt första presentkort när du är uppe i 365 poäng.
Ange Lolovovisosa som värvare.


Den nyaste gratissidan där man samlar ihop pengar istället för poäng, annars funkar woopa som vilken gratissida som helst. Man får tex 8kr/värvad vän.
Du får 20kr att börja med när du blir medlem.


På gratis5 kan du värva vänner, samla poäng genom att besöka hemsidor och göra erbjudanden, men du får även 1 poäng/dag du loggar in!
Du får 50 poäng att börja med och en bonus på 25 poäng om du skriver Chili som värvare.

Postat av: Petra

Gratis är godast ! :D

2009-07-13 @ 16:15:41
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin