Utnyttja tiden

Idag tänkte jag försöka utnyttja tiden så mycket som möjligt. Sitter och äter frukost just nu, ska snart iväg och träna lite. Runt två ska jag träffa Melinda, Liza kanske skulle hänga på. Petra skulle ju egentligen med men hon jobbar. Jag ska även packa klart det sista inför Stockholm idag och sen ikväll ska jag hem till Dennis för hans lillasyster fyller år, sen sover jag där och sen är det Stockholm som gäller! :)
Så jag hade tänkt hinna mycket idag, men det är skönt när dagarna går i ett!

Postat av: Lisa

Låter som en bra idé. Nu på sommaren ska man verkligen utnyttja tiden, och värmen.

2009-07-13 @ 17:05:25
URL: http://leafstream.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin