Vaknade 04.25..

Egentligen hade jag tänkt uppdatera bloggen så fort jag vaknade av måsarna, men jag kan inte pappas och Kristers inloggning till datorn så jag uppdaterar inte lika tidigt som jag hade tänkt. Vaknade fem i halv fem men kände mig inte så himla trött, även fast jag somnade lite efter halv ett..
Kände inte för att väcka pappa vid halv fem, så satte mig och läste en timme istället i Champagneflickan. TUR att jag tog med en bok!

Däremot NU kunde jag med att fråga pappa om lösenordet, vi ska ju ändå upp runt nu så.
Idag bär det av till Danmark! Ska bli himla kul, jag har aldrig varit där! :) Både min och pappas kamera ska med, pappas tar bättre bilder men ändå skönt med min egna med!

Uppdaterar ikväll när vi kommer hem om jag orkar, vet inte exakt när vi är hemma, annars uppdaterar jag väl en kortis på torsdag :)

Ni får ha en bra dag, när ni vaknar vill säga ;)
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin