..annars dör man

Kom in för en stund sen. Målade nån timme på förmiddagen, sen fanns det inte så mycket för mig att göra ett tag så jag solade istället, fikade lite, sen åkte jag till mamma på stranden och solade med henne och låg och pratade non stop. Min mun går alltid i ett :)

Ska väl ta något i stil med kvällsmat snart. Är inte så hungrig, brukar bli mindre på sommaren av värmen och allt, men äta bör man annars dör man.

Ska nog iväg till Dennis ikväll. Vi har fyra månader idag :)

Postat av: Emma

okej, men härliga :)!

2009-06-26 @ 17:21:28
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Petra

grattis till 4 månader :)

jag och Rikard hade fem idag ^^ hahah

2009-06-27 @ 00:24:46
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin