Bortglömd igen

Jag blev inte lite irriterad förut när jag satt i skolan och väntade på Markku som aldrig dök upp. Andra gången, och jag har haft tre prov med honom. Jag blev riktigt pissed, men som tur var fanns en annan lärare i lärarrummet som kunde rota igenom Markkus bord och hitta ett prov. Det fanns två klimatprov så jag vet inte om jag fick rätt, men jag har i alla fall gjort mitt sista prov för den här terminen och jag är ledig nu, men sommarlov får jag på riktigt på torsdag, men jag skiter i avslutningen och jag har ingenting imorgon, så jag är ledig från och med nu! Känns himla gött :)

Nu ska jag ta tag i era kommentarer, sen ska jag se klart Jönssonligan och dynamitharry :) Fy vad härligt med sommarlov!!!

Postat av: j

sv: hehe :)

jag är tillbaka med bloggandet så fort jag får en bild av pojkvännens lillasyster som jag behöver hehe ;D

2009-06-09 @ 12:29:28
URL: http://bbebot.blogg.se/
Postat av: petra

Det är fan dåligt av markku, var glad att vi ska få en ny lärare nästa läsår (:

2009-06-09 @ 18:55:00
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin