Dennis är fixarn!

Min Dennis är bäst! Han har fixat internet åt oss så nu äntligen kan hela familjen komma ut på bland annat facebook igen ;) Tusen tack snygging!
Men ikväll blir det inte mycket bloggande. Får ta bilder osv imorgon. Har hittat en massa lägerbilder på facebook nu så dom tänker jag sno, tog inte så många själv, hann inte med..

Dagen har varit riktigt bra by the way. Vaknade av att Dennis kom med frukost på sängen, sen tog vi det lugnt hela dagen, lagade lunch ihop bland annat :) Gick hem runt sex och åt tacos med Karin, Filippa och Bengt som var på besök över dagen, sen gick vi hem till Dennis igen och hämtade lite saker, lämnade lite saker och så fick vi skjuts till mig igen. Puh!

Såg nyss klart en film, tomten är far till alla barnen, sjukt kul, svensk också! Sevärd! :)

Vi ska väl sova snart, får se hur dagen imorgon blir men nu kan ni räkna med tätare uppdateringar igen! :)

Postat av: AYLIN - foto & allmänt

Sv. okej, vad bra :) Jodå, den var super!



Kram!

2009-06-22 @ 03:15:30
URL: http://givemesomething.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* hihi :D

2009-06-22 @ 06:03:38
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin