Gratis5 och Freestreet



Freestreet funkar som vilken gratissida som helst och just nu har Freestreet ett galet bra erbjudande just nu! Beställer man hem ett presentkort på 500kr får man ytterligare ett presentkort på 500kr och oavsett hur många presentkort du skickar efter får du ändå ett extra!
Bli medlem här. Ange Lolovovisosa som värvare.



Gratis5.se är en ganska ny gratissida med många clickannonser för de som inte vill handla utan bara få hem gratis presentkort men även många bra sidor ifall man handlar mycket på internet och samtidigt vill tjäna pengar på det.
Gratis5.se får man 1 poäng varje dag man loggar in och när man blir medlem får man 50 poäng att börja med + 25 poäng om ni anger Chili som värvare. Ni får alltså 75 poäng att börja med och varje dag ni loggar in får ni 1 poäng! Det blir minst 435 poäng på ett år om man inte gör något annat än att bli medlem via mig samt loggar in en gång om dagen. Men självklart kan det bli mycket mer än så beroende på hur mycket man handlar eller använder clickannonserna.

Go for it!


Postat av: Sandra

svar: ja visst var hon fin? drop dead gorgeous.

2009-06-04 @ 12:38:37
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Haha ja verkligen, tänk om man var så grym på att leka med maten.

2009-06-04 @ 13:21:33
URL: http://tgif.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin