Hur ligger det till?!

Jag har hört så mycket den senaste tiden om varför de sköt på premiären av sjätte Harry Potter-filmen och just nu vet jag inte vad jag ska tro eftersom alla säger olika..
Från ett håll har jag hört att Harry Potter-filmen som skulle släppas i november 2008 fick flytta fram till juli 2009 bara för att Twilight gjorde preimär och att de kunde bli konkurrenter eller något i den stilen, att de inte ville ha två höjdarfilmer på samma gång.
Från ett annat håll har jag hört att Harry Potter-filmen flyttades fram åtta månader bara för att man skulle hinna göra klart båda filmerna så man skulle kunna släppa både den sjätte och den sjunde filmen samtidigt och på så sätt tjäna mer pengar.
Jag har även hört att filmen bara inte har varit klar i tid..





Någon som vet hur det egentligen ligger till?!

Postat av: Erika

sv: Nja. Jag tror de flyttade fram filmen för att den inte var klar? :S Men nej, det är bara 6:e filmen som kommer visas i sommar. Men därimot när 7:an kommer ut så kommer den delas upp i två olika filmer.

2009-06-02 @ 16:19:35
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Amelie

sv: tkr jag absolut :) allt bra?

2009-06-02 @ 16:59:56
URL: http://amalaj.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin