Jag kan inte tro det! :)

Hej!

Åkte som sagt till Dennis igår. Hade det mysigt, drack te/kaffe, Dennis hade köpt lite godis som vi åt, lyssnade på musik, spelade familjegeni med hans mamma och lillasyster och sen somnade vi gott efter att ha kollat lite på Hem till Midgård ;)

Var aningen seg i morses.. Gjorde mig i ordning och åt frukost, sen åkte jag hem med lite grejer och sen fick jag skjuts av mamma :) Härligt!
Hade betygssnack med Anette om samhällskunskapen. Jag kan inte tro det, jag fick MVG! Min redovisning som jag tyckte gick sådär tyckte hon hade gått jättebra! Jag som hackade mig fram, rösten skar sig en gång, men ett MVG alltså! Och brott och straff-uppgiften var ett klockrent MVG, det stod det på arbetet! Fy så glad man kan bli då! :)
Gick sen till Markku och gjorde mitt geografiprov vid nio. Det gick helt okej, de två första frågorna undrade jag ens om jag hade läst något om, men jag skrev det som lät rimligt och jag tror säkert jag får ett VG så jag är nöjd!
Har bokat en tid för prov på kapitel sex nu med, det blir på tisdag. Sen sa han att hemtentan jag egentligen ska ha över sommaren ska han göra med klassen till hösten eller vad sa han? Ja, jag ska i alla fall inte göra något över sommaren! Dubbelhärligt!!!

Nu ska jag bara ta det lugnt, se på tv och mysa :) Ska klippa mig senare idag, sen ska jag till pappa.

Ni får ha en bra dag, hörs sen!

Postat av: ANGELICA

Kul för MVG:et! :D

2009-06-04 @ 12:35:53
URL: http://angelicahl.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin