Josephine är här!

Har verkligen inte haft tid idag med bloggen eller datorn över huvud taget. Vaknade hos Dennis och hade en mysdag hela dagen fram till fyra då jag åkte hem för att Josephine skulle komma runt fem, men hon kom strax innan sju :) Men spela roll, hon är här nu och vi har pratat non stop sen hon kom! :) Jag har packat lite, ska packa resten senare, försöker fixa lite skjuts hem från lägret på torsdag.. Hoppas jag slipper bussen!

Nu ska jag återgå till min kära vän :)
Och ja, blogguppehåll ja.. Fram till torsdag någon gång :) Be patient my darlings! Ha det bra!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin