Momma's boys

Var och solade förut vid sex. Riktigt varmt i solariet men brunare blev jag och jag slappnade av riktigt bra så jag ska inte klaga! :)
Har pluggat sen jag kom hem, men har en liten paus nu, eller jag ska nog inte plugga mer ikväll. Behöver ta en dusch och så ska jag måla naglarna svarta hade jag tänkt, och så ska jag se på Momma's Boys 20.00 på trean och sen kommer Dennis någon gång ikväll :) Min mysis!

Imorgon är det utflykt med klassen. Allt vi har fått veta är att vi ska åka mot Falköping, inget mer. Får se vad som händer :) Tar nog med kameran..

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon efter utflykten!

Postat av: Anonym

Varför sola i solaruim när det är sol utomhus?

2009-06-01 @ 21:07:11
Postat av: Petra

Momma's Boys var ju helt sjukt :D

2009-06-01 @ 21:50:20
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Varför får du inte träna? :O



Klart jag kommer ihåg dig kvinna! :D Allt bra med dig? Det var fasen ett bra tag sen.



Jag kollade också på mommas boys, underhållning på hög nivå! ^^

Puss!

2009-06-01 @ 22:42:25
URL: http://lowice.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin