Snålt med inlägg idag..

Hej på er!

Ursäkta att det är bloggtorka här idag, inte hos mig men här i bloggen.. Lotta kom idag, vi åt lunch och Dennis kom också, sen blev det minigolf och så har vi spelat kort med mera. Nu är jag hos Dennis. Ingen aning vad vi ska göra nu, har spelat kort även här.
Ska nog koka lite te nu, kanske se tv, sen blir det sängen :)
Imorgon kommer Dennis morfar så vi ska baka, sen på kvällen ska jag hem och äta och sen hit igen för att sova. Har lånat ut min säng till mammas väninna Lotta i två nätter, men inte mig emot att sova hos Dennis :)<3

Lovar er bilder osv imorgon! Ska även ställa lite frågor till er då som jag gärna får svar på :) Need answers!
Godnatt!
Postat av: emmas garderober ♡

åh kul :) men jobbigt när internet krånglar, höhö.. nu är jag tilblaka från spanien i alla fall! hoppas att jag ser dig i min blogg igen snart :D

2009-06-24 @ 09:46:20
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin