För varmt för minigolf

Först var dagens plan att träffa Emmy, men vi ska ses imorgon istället. Så istället hörde jag av mig till pappa och frågade om han ville spela minigolf nu när han ändå va i stan, men han hade annat för sig så tog med mamma och spelade en runda :) Till och med minigolf var svettigt i värmen, så näst sista banan skrev vi spik på oss båda, vi bara orkade inte - det var kö till den banan också. Slog varsin tvåa på sista banan och tog en glass istället :) Förresten - jag vann med 59-64! :) Första vinsten i år!
Träffade bland annat Karolina och hennes man, Lovisa med föräldrar, tror jag såg en blivande klasskompis och så träffade vi Markus och hans söta blivande fru!

Nu ska jag bara lata mig resten av dagen, man orkar inte så mycket mer i hettan!

Hur varmt har ni haft det som varmast idag?
Vad gör ni när det är stekande hett?


Postat av: ♥ Sandra ♥

det har verkligen varit super hett idag... Men dessvärre har jag jobbat =(

2009-06-28 @ 21:48:27
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin