Vit shopping

Har varit och en sväng på stan i Skövde och shoppat med Emmy. Blev lite smått och gott, men det var sjukt länge sen jag handlade på riktigt, plus att jag behövde en klänning och ett par skor till konfan i helgen och 100årsfesten i augusti! Ska nog rensa ur garderoben senare.. :)


Skorna!




Från Gina Tricot


Också från Gina Tricot


Tunika från Gina som jag ska ha på konfan och antagligen 100årsfesten, om jag inte får för mig nåt annat då :)

Blev även ett slappt linne i någon naturgrön färg från H&M med en ficka på sidan och en svart bh, också på H&M, på rean för 49,50:-!
Bra dag med Emmy också! :)

Postat av: h

snyggt:)

2009-06-29 @ 18:40:49
URL: http://halshammar.se
Postat av: emma härnqvist/perfektion

åh älskar tröjan med hjärtanen på lovisa. bra val :)



jo men de är ju inte så att jag har sommarlov.. är lite för gammal för de nämligen. däremot jobbar jag hela sommaren eftersom det är dags att börja plugga till hösten :)

2009-06-29 @ 18:53:30
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: yollande

Shit, vilka snygga kläder du har köpt! t-shirt från Gina Tricot och linnen från H&M är skit snygga!! Jag hoppas att de har inte tagit slut i butiken!!

2009-07-03 @ 13:17:43
URL: http://yollande.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin