Att hon aldrig lär sig

Hemma! Hunnit rensa garderoben. Nu ska jag ta mig lite lunch, sen ska jag ut med Disa.

Disa den busen fattar visst aldrig.. Hon får inte vara i min syster säng, och min syster har en sänghimmel hon drar för sängen helt varje morgon hon går till skolan. Ändå får jag skälla på henne varje gång jag kommer hem runt lunch för att hon har dragit sänghimlen åt sidan och lagt sig i sängen. Aaa! Det är inte alls kul att behöva säga till henne, för hon ser så ynklig ut då (jag håller upp fingret och säger ''fy, där får du inte vara'' och sen är det klart). Hon måste ju sägas till, annars lär hon sig aldrig.. Men nu har det varit så här i över en vecka, flera gånger om dagen.. Hundar brukar ju förstå rätt fort, men varför lyder hon inte? Hon mår ju inte bra av att bli tillsagd, hon vet exakt vad som händer om jag kommer på henne i sängen och ändå lägger hon sig där?!
Annars älskar jag henne :)

Postat av: angelica

hihi men sås öt hund men busig !



2009-03-20 @ 13:27:33
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

svar: hehe okej! dom är jätte fina :D men det jobbiga är att dragkedjan var jobbig så det är nästan lättare att använda spännena iaf ;p



njaa, jag har valt till matte c, men det är ju myket med att ränka kalkyler och priser och sånnt när man "har ett företag" så matte är inblandat i ganska många kurser.. (:

2009-03-20 @ 13:45:01
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: fanny

ja det var det kan jag lova :D

2009-03-20 @ 14:49:38
URL: http://faannybackman.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin