B-film



Började se en film med Dennis igår, men vi såg aldrig klart så har sett klart den nu idag.
Ja, den var ju lite rolig på sina håll, ingen dålig dålig film men lite B var den ändå. Framsidan på filmen har absolut ingenting med filmen att göra! NÄR i filmen får man se alla i bikini/baddräkt? Och kaptenens fru har ju svart hår med slingor i, inte brunt hår?
Småsaker jag stör mig på i efterhand..

Postat av: Sandra

Svar: Ja precis, tror det flesta är ganska så sugna på lite sol just nu. Usch vad trist med snö det slipper vi iaf.

2009-03-27 @ 12:57:25
URL: http://froggie.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin