Dålig bloggare?

Hej på er!

Ännu en dag som jag inte bloggar, men idag har det också varit full rulle.
Vaknade upp bredvid Dennis - kan man vakna upp bättre? :) Gjorde mig i ordning och åkte till skolan. Dennis kom upp precis när jag åkte. Fusk, han hade sovmorgon! Men jag gick bara fyra timmar i skolan, sen var jag klar :) Har haft svenska, engelska och livskunskap idag, och varit på möte med Inge. Nu ska han, Carina och jag och kanske en lärare till ha ett möte snart om hur jag ska göra till hösten. Ser jag fram emot!
Tog Disas lunchpromenad, sen kom Dennis och vi såg på film igen. Denna gången blev det Mina jag och Irene, sjukt kul film! :) När filmen tog slut var det lagom att gå till träningen, vi gick båda två.

Jag kom hem för två timmar sen. Har hunnit diska, äta, duscha och plocka lite på rummet.. Behöver dammsuga men det tar jag imorgon.
Nu ska jag snart sova, är dödens trött!
Ska försöka bättra mig imorgon ;)

Postat av: therese

vad är livskunskap?

2009-03-09 @ 23:45:15
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin