Fira och måla

Godmorgon på er!

Åkte till Dennis igårkväll. Lagade god wok med nudlar, fastnade ett tag på youtube och tittade på en massa Paralamentet-klipp, kollade i gamla fotoalbum, åt ostkaka och avslutade med Två ägg i högklackat! :) Bra kväll!
Åkte hem vid tolv, sov i min egen säng. Man blir så van av att sova med någon annan så jag sover med både täcke och pyjamas och överkastet på då jag sover själv nu för tiden.. Haha!

Sitter med mitt kalla kaffe. Mormor och morfar är på g hit. Vi ska fira mig, måla syrran rum och resten blir väl ta dagen som den kommer. Jag måste i alla fall läsa lite aerobics och lite Låt den rätte :) Men det ser jag faktiskt fram emot, att få plugga! Jag är så långt ifrån skoltrött man kan bli!

Igår bestämde vi att jag ska gå tillbaka till skolan på full tid, fem dagar i veckan. Dagarna är halvdagar vad jag vet men jag blir nog kvar längre än fram till lunch, för att få så mycket som möjligt gjort. Men beslutet känns bra. Praktiken var nog inget för mig..

Nu måste jag kila, vi hörs senare!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin