Från sol till snö

Hej bloggen!

Är hemma från Göteborg nu. Helgen har varit bra, men hinner inte blogga så mycket mer just nu. Ska packa, träna och sen ikväll ska jag sova hos Dennis, och innan det ska jag hinna umgås med min kära mor, så mer bloggande imorgon :) Då kommer även några bilder från helgen.

Önskar min pappa och Krister en safe flight för dom flyger till Kina om två timmar! :) Spännande!

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon!

Postat av: emma

ja fy fan, det har börjat snöa här åxå igen :S

2009-03-22 @ 14:54:22
URL: http://egolife.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin