Glosförhör och spackel

Godmorgon!

Hinner inte skriva mycket. Får skjuts till skolan av mamma, så när hon kommer in med Disa ska vi alltså dra. Måste få i mig lite frukost. Och k a f f e!
Har glosförhör idag, ganska lätta ord, men ska kolla över dom innan jag drar ändå.

Ska köpa spackel idag och två nya skruvar, min sänglampa sitter lite löst.. Vill ju inte få den i huvudet när man sover precis ;)

Ha en bra dag hörrni! Jag är tillbaka efter lunch!

Postat av: Linda

Fullt upp då!

själv har jag inga planer alls :)

2009-03-12 @ 12:38:23
URL: http://ndail.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin