Grattis mig, 18 18 18!

Nu är jag vaken och har blivit grattad av mamma och Jorunn på sängen och så har Tove och pappa ringt, och ett antal sms har jag också fått :) Bra dag so far! Endast en skiva med musik som krånglar, men tur att man kan ladda ner och bränna ut! :) Håll tummarna för att andra försöket lyckas!

Vad har jag fått idag då?
En rosa resväska som jag tyvärr inte har någon bild på, från mamma.
Två kaffeglas med skedar som det står ''kram'' på, från mamma.
Lösnaglar och en ansiktsmask, från Jorunn.
Söta ballonger med olika motiv och former, från Tove. (Hennes ''riktiga'' present får jag om två veckor då vi ses)
Flera kort från mamma, Tove, mormor och morfar och moster Karin.
18 tulpaner, från mormor och morfar.
Och två tulpaner i en väldigt speciell men fin vas, från mamma och Tove.

Toves riktiga present har jag då inte fått än, inte heller pappa och Kristers men den får jag nästa helg, och så från farmor och farfar då, men det är nästan bättre så att få lite då och då. Bli firad tre helger i rad, eller fyra blir det ju, är inte alls fel! :):)






Den röda ballongen är hjärtformad och så står det I love you på! Åh, min syster är så söt!




Söta skedar, till två kaffeglas, från mamma!


Bäst till sist? En bild på en nyvaken 18åring! :)

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning, sen blir det lite handling inför kvällen :) Mat och sånt.
Resten av dagen ska jag städa i ordning här hemma, fixa med musiken som krånglat, sandpappra spacklet och måla över, fixa med naglarna, kläder etc etc.
Ser fram emot varje sekund av den här dagen!

Postat av: Lotta

Lovisa!! Många grattis och lycka till!! Jag känner mig som en tant "tänk att hon blivit så stor" men eftersom jag inte är någon tant tänker jag aldrig säga så...

Jag önskar dig en fortsatt fantastisk födelsdag.

Bamsekram från Lotta

2009-03-14 @ 11:20:19
Postat av: therese

Grattis på 18-års dagen! =)

2009-03-14 @ 11:23:14
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/
Postat av: matilda

grattis, grattis:D hoppas du hade en bra födelsedag. kram

2009-03-15 @ 12:31:54
URL: http://matildaahs.webblogg.se/
Postat av: Saado

Grattis så himla mycket :D

2009-03-15 @ 19:54:45
URL: http://saado.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin