Helgens bilder


Först i fredags var det fest för Carl som fyllde 18 i veckan :) Blev lyckat!


På lördagen blev det tåg vid halv nio till Göteborg.
Träffade pappa och Krister, kollade på deras nya lägenhet, sen blev det stan och lite shopping för mig och pappa :) Hans present till mig!


På kvällen blev det lax och bulgursallad och vitt vin :) Firade mig!


Urgott!


Vad fick jag på shoppingrundan då? Adidaströjan på bilden och två tajta långärmade, en vit och en rosa, från Gina :)

Tack pappa och Krister för en bra helg!
Och tack alla som var med i fredags, sjukt kul!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin