Jag dröjde för att fylla 18 en lördag

Hej!

Hemma från skolan nu. Tre timmars-dag idag, riktigt skönt!
Har hunnit laga lunch, äta lunchen, vara ute med Disa en sväng och snart ska jag iväg och sola och även fylla på mobilen. Lyckades sms:a och ringa upp vart enda öre så när jag ska kolla mitt saldo så står det 0.00 kr! :) Inte alltid det blir så ju!

I eftermiddag ska jag ta det lugnt, kanske lägga en ansiktsmask.. Var ett tag sen. Vill ut en sväng igen, så härligt väder. Solen skiner!!! :) Hoppas på sånt väder på min födelsedag!
I måndags skulle jag varit född förresten. 9:e mars, men så blev det alltså inte, men vem vill fylla 18 en måndag? Det var nog därför jag dröjde fem dagar, för att kunna fylla 18 på en lördag ;) Eller vad tror ni?

Ska kila, hörs sen!
PUSS

Postat av: jeanny

sv: hehe men det kommer så småningom :)

jag satt långa dagar för att komma till Hard ^^

2009-03-11 @ 14:09:41
URL: http://gadn.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

Oj du ligger i hårdläsning eller nåt när det gäller bloggar du =) Har du någon bra i rekomendera då? gillar mycket kläder å bilder =)



oh så bra. hoppas du får en lyckat kväll då, ngt planerat?

2009-03-11 @ 14:59:28
URL: http://joosses.blogg.se/
Postat av: Maria

gör du nu då?

Kramis

2009-03-11 @ 15:25:42
URL: http://gossimia.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin