Ledig dag nr 2

Godmorgon!

Kändes konstigt men riktigt skönt att få sova första ensamma natten i mitt rum. Natten mellan lördag-söndag sov jag hos Dennis och igår sov han hos mig, men natten till idag var alltså första ensamma natten i nya rummet. Hade lite svårt att somna, men det gick :) Var ju inget läskigt, men ibland somnar man inte bums bara..

Har hunnit äta frukost. Ska snart duscha, men först tänkte jag ge er ännu lite fler bilder på rummet. Hann sätta upp lite på väggarna igår och så har mattan kommit fram, så nu ekar det inte lika mycket. Men jag har fortfarande tre hyllor, en lampa, en lång ''häng-korg-grej'' som ska upp i taket och en tavla, men det fixar jag när jag får tid - och vi har en borr!

Dagen är rätt fullbokad. Jag ska hinna sola, lämna in sommarjobbsansökan, hämta ut lite bilder, lämna in mina skor, jag har ansvar för Disa runt lunch och så träning x 2 ikväll! Men jag ser fram emot hela dagen :)

Hur ser eran dag ut?

Postat av: amanda

Jo, det är förståligt :) Hoppas du får en rolig och lyckad födelsedag i alla fall! :)

Ja, det får vi faktiskt göra. Jag har också lite knapert med tid just nu, men det kommer nog någon dag som passar oss båda! :)

Hur är den nya lägenheten förresten? :D Såg ju underbart ut på bilderna på bdb! :D

2009-03-03 @ 09:31:16
URL: http://amandusss.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin