Lillördag är fullbokad

Har slutat skolan, slutade 11.50. Har en del att göra idag, så hinner bara sitta här en snabbis nu. Har i alla fall tagit mig igenom era kommentarer :) Det var två sidor, en del, men alltid kul när man vet att ens blogg är omtyckt, att folk läser och till och med prenumererar på ens blogg. Det hade jag inte trott när jag började blogga för ett och ett halvt år sen! Blev även riktigt glad för att statistiken sköt i höjden igår med ungefär 20 fler besökare än dagen innan, så jag är NÖJD!
Tack till alla som får mig att fortsätta blogga! Jag menar, hur kul på en skala 1-10 skulle det vara att blogga om INGEN läste ens blogg? Inte så kul va..

Men vad ska jag göra idag då? Jo, jag behöver göra ett besök på banken och leta presenter till syrrorna - dom fyller så bra, med en dags mellanrum. Och en månad senare fyller mamma, och några veckor efter det fyller pappa. Hela familjen fyller alltså på våren! :) Bra årstid och skönt när alla fyller så tätt!
Jag behöver även hitta en adress, posta brev och sen ikväll är det träning och så kanske Dennis ska sova här.. Och så ska jag försöka läsa ut Harry Potter-sjuan, och även en bit i boken jag lånade till 13e april.. Den är tjock och det är inte långt till 13 april så jag har lite att göra.. Har jag glömt något?

Ska i alla fall ut en sväng nu!
Ha en bra dag! PUSS!

Postat av: ¬•» J E N N A

sikken fin blog du har (:!

2009-03-18 @ 13:27:17
URL: http://gucciime.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin