Lite shopping

Kom precis in. Har lämnat in min sommarjobbsansökan samt hämtat ut bilderna jag beställde i torsdags.


Dessa bilder beställde jag till mig, sen fixade jag även bilder till mormor från hennes 70årsfest som jag tog!
De tre svartvita bilderna ni ser till höger funderar jag på att rama in och sätta upp.. Vad tror ni om det?


Och gårdagens shopping. En vårjacka från Lindex. Inte alls så varm, men riktigt snygg!
Och ett festlinne! Har tänkt att ha på mig det på artonårsdagen :)


Närmare bild. Snyggt va? :)

Postat av: therese

hoppas flytten har gått bra, de där korten var riktigt fina =)

vart har du sökt sommarjobb?

2009-03-03 @ 15:50:11
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/
Postat av: Lina

skitfint linne där..

2009-03-15 @ 16:48:07
URL: http://linagrunden.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin