Måndagsshopping

Började skolan vid åtta, slutade strax innan tolv. Gick ut med Disa när jag kom hem, åt lunch, sen blev det en sväng på stan!

Har bytt från Parlino till Tele2, jättetrevliga killar jag snackade med. Lite flirta bara, men det är det väl många som är i deras yrke.. Det måste dom väl vara, fast ibland kan dom vara lite på. Det var dom även idag, upprepade ju allting tusen gånger men trevliga var dom!
Hittade lite på rea sen, lite smått och gott.


Linne från Vero Moda, 49 kr


Blev även ett sött linne med körsbär på från JC och en partytopp från Vero Moda. Den ska jag ha på mig på fredag hade jag tänkt!
Ett rött nagellack med och tre ramar, och så fick jag en biobiljett när jag var inne på banken för att jag hade fyllt 18! :)


Sist men inte minst - en Adidasparfym! Luktar himmelriket!

Postat av: Diana

Riktigt snygga saker!



PUSS&KRAM

2009-03-16 @ 19:49:03
URL: http://propyn.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin