Tillsätt bronzegel


(Bild från google)

Ni kanske läste tipset jag skrev igår om att blanda ut foundationen med vanlig lotion? Ja, nu har jag kommit på något snäppet bättre! Om man, som jag har, en foundation som redan matchar ens hudtyp så blir den ju aningen ljusare med lotionen, men då kan man blanda i en klick bronzegel. Jag har en som funkar bra, från ACO. Den är oparfymerad med för alla som inte tål sånt.
Så, en klick foundation, en klick lotion och en klick bronzegel - voila!

Postat av: jossan

vi följer en grej ;) görs? ^^

kram

2009-03-10 @ 16:45:46
URL: http://ligon.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin