Tur och retur idag igen

Hej!

Kom nyss hem från Skövde, idag igen! Hade inget för mig efter praktiken så det blev en sväng på stan där. Det blev två hårkrämer, en jacka i skinnimitation på rean (198:-!) och en parfym till Dennis, fast den betalar han, jag la bara ut så länge :) Jag tänker inte säga något, förutom att han kommer bli överraskad imorgon! Och då menar jag inte parfymen! ;) Jag är så påhittig, haha!

Förresten - gårdagen slutade även bra, ni fick ju ingen sen uppdatering men jag sov hos Dennis. Vi såg på ''På smällen'' ännu en gång, med hans mamma och lillasyster :) Den är bra så!
Tycker om dig Dennis :)

Linnet jag köpte igår!

Örhängen från Glitter - små D:n :)



Jag har inte hunnit fixa bilder på exakt allt, men det var lite av köpen i alla fall :)

Nu är det färsk pasta på g sen blir det träning ikväll! Blir dock bara ett pass, missade stepen för bussen tajmade inte.. Synd sånt där! Tänk om man kunde flyga!!!


Postat av: dana

vad har du inte smakat? haha vad snackarvi om? :)

2009-03-04 @ 22:29:42
URL: http://dddana.blogg.se/
Postat av: Emma

Var köpte du jackan? :O

2009-03-04 @ 22:34:57
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin