Blåsigt och soligt

Godmorgon!

Har precis städat rummet, dammsugit och lite så. Tänkte på det hela dagen igår men det blev aldrig av.
Vaknade hos Dennis, åt en snabb macka och sen skulle hans mamma och syster iväg så snabbt in i bilen.
Idag ska familjen som ska ta hand om Disa när vi är på Mallis hälsa på, vi ska ut och äta och så ska de såklart få bekanta sig med Disa, och jag får se vilka hon ska bo hos. En jobbarkompis till mamma, så hon vet ju redan.
Efter lunchen ska jag iväg till Dennis hus och måla lite :) Så ska inte vara med Disa och comp. hela dagen. Hoppas på liiite mer värme så man kan ha shorts och linne och samtidigt som man jobbar få lite färg!

Nu är det frukost och dusch, nästa! Ska bara svara på lite kommentarer och kolla in bloglovin' först ;)

Ha en bra dag så hörs vi mer senare!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin