Greenwich mean time

Godmorgon på er!

Har precis pluggat lite samhäll - brott och straff samt geografi. Kollade precis upp vad GMT var för något. Har ett papper med instuderingsfrågor och en fråga löd ''vad är GMT?'' men inte står det någonstans i boken! Bra.. Tur att internet finns!

Gick upp vid åtta, åt frukost och läste i en timme i Bakom stängda dörrar, sen kom Dennis upp och jag har pluggat sen dess. Nu bakar han en kladdkaka, jag är inte så sugen men Jorunn lär bli glad när hon kommer hem :) Fast nu ska han baka i vår hjärtform så jag lovade att smaka lite bara för han är så himla söt min Dennis.

Dagen blir lugn. Ska plugga mer, läsa mer och bara ta det lugnt. Vi ska krya på oss bäst vi kan.

Vad har ni för er idag?

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin