Helgen

Fredag:
Underbar kväll! Blev förfest med Veronica, Petra, Emmy, Johanna, Liza och Andrea! Efter tio någon gång blev vi inskjutsade till stan och det blev en runda på stan med Liza, Andrea och senare Dennis innan jag och Dennis gick hem och sov :)

Lördag:
Vaknade rätt tidigt, väldigt bakis men det gick över fort. Fast tror mer på att det var magkatarren som drog igång, för jag var inget tung i huvudet :)
Åkte till huset och målade och jobbade några timmar, sen hem till Dennis och duscha av oss färgen. Blev Band of Brothers, chips och rött och sen somnade jag och Dennis med kläderna på vid halv tio! Jag som bara skulle vila ryggen och Dennis som bara skulle hålla mig sällskap.. Vaknade halv tolv av att Dennis hade krypit ner i sängen med täcke och allt och jag låg fortfarande där med kläderna på. Haha! Men vi sov gott :)

Söndag so far:

Vaknade tidigt även idag, runt åtta. Drog oss en stund innan vi gick upp och åt frukost, gjorde oss aningen i ordning, sen städades det, vi såg kanske halva Black Hawn Down och gick även ut en sväng för att hoppa studsmatta men den var alldeles fröig..

Nu är jag hemma. Har precis skrivit klart brott och straff-uppgiften och nu har jag endast geografiprovet kvar att plugga till! Jag känner lukten av sommarlov!
Ska nog ut en sväng sen, gå förbi hos Dennis och pussa lite på honom :)

Hur har eran helg varit?


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin