Jag vill bestämma om blött själv

Hemma från sjukhuset.
JAG HATAR REGN! Okej, inte hatar, men jag avskyr regn på dagar då man MÅSTE iväg på något, då jag MÅSTE cykla/gå till tex sjukhuset som idag. Blir lite småstressad när det blåser motvind, man inte kan sitta på sadeln för den är blöt och när det stänker regn i ansiktet och sen när man går in någonstans så börjar det rinna ner vatten från håret ner i ansiktet. Toppen!
Jag kanske inte borde klaga, det finns ju ställen på jorden där regnet inte faller alls och man kan inte odla något och allt är trist och torrt och brunt.. Men ändå, detta är mitt ''dagens i-landsproblem''!
Idag spelade det ju ingen roll om man tog på regnjackan eller inte, allt var ju blött ändå när man kom fram!!! Grr på vädret! En regnig dag ska man sitta inne och mysa, inte behöva ut i det blöta! Får jag däremot gå ut frivilligt i regnet och då njuta av det, då är det en annan sak, men jag bara kan inte njuta av regnet när det förstör smink, hår och blöter ner allt man har på sig!

På sjukhuset då, jag fick träffa en läkare och vi pratade, jag berättade om ryggen, hur jag har tränat och stretchat och han tittade på ryggen, klämde och kände och kollade reflexer så jag inte har någon nerv i kläm, men det hade jag inte. Sen pratade vi lite till, han sa att styrketräning går bra, men resten ska jag vara försiktig med, om det hugger till och gör ont ska jag sluta direkt, alltså kan jag inte träna alls nu! Det hugger ju tom. när jag bara är ute och går/cyklar!
Han skulle även fixa en tid till en sjukgymnast samt höra av sig till röntgen.. Känns lite läskigt när han drog in röntgen i detta med ryggen, men han vet nog vad han gör. Så nu är det väl bara att hålla tummarna för det bästa!
Han sa att mitt problem var lite krångligt att avgöra men ofta gäller det inte muskler och nerver utan skelettet, typ kotorna. Inte diskarna eller det som håller ihop allt utan alltså kotorna trodde han det var, SÅ HÅLL TUMMARNA!

Nu ska jag plugga vidare..

Postat av: Tobias

Den är svingod :D MUMS!

2009-05-28 @ 14:30:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Håller tummarna

2009-05-28 @ 15:32:13
URL: http://angelicahl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej sånna här dagar ska man inte behöva vara ute, inte ett dugg.



Svar: Haha oh ja alla vill ju ha en fyllechaffis :P

2009-05-28 @ 15:49:49
URL: http://froggie.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin