Kenza i Vakna

Jag har tur! Kenza ska gästa Vakna med The Voice idag 8.30, det är om tre minuter nu, så det hinner jag nog se, SEN ska jag plugga, that's a promise ;)
Man måste ju få njuta lite av dagen :) Jag har massor av tid då jag kan plugga, det är en stor fördel med att plugga på distans.
Måste ringa Inge idag med, så han godkänner det hela men jag vägrar sätta mig i skolbänken igen förutom vid prov. Jag bara kan inte koncentrera mig just nu!

Postat av: Em

Hon pratade aldrig så mycket och vi har aldrig fått veta vad som hände. Hon var väldigt djupt nere i sin sjukdom (anoerix) och vi vet inte om de berodde på de men jag tror inte de. I efterhand vet jag att hon fick en kollapsad lunga, en tumör till och lite annat. Jag har försökt ringa någon gång även om jag inte kände henne men ingen svarar. Hennes familj är lite konstig.



Jag kommer svara på hur lång jag är och vad jag väger i frågestunden sen men det ligger runt samma som du har läst för typ ett år sedan. Jag hade en väldigt lång hetsperiod förra året och gick upp mycket i vikt. Detta gjorde att jag har fått mycket mer fett därav har kroppen mer att ta i. Jag tycker inte man ska ta för mycket på bmi för de kan vara så missvisande.



Jag vet inte hur det blir med hjälp men jag har försökt tidigare och det blev misslyckat men jag vet ungefär vart jag ska vända mig men när jag sökte hjälp sist var det mest för mitt självskade och inte äs. Nu är det äs så får se lite.



Ta hand om dig!

2009-05-11 @ 08:56:48
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin