Klarvaken vid sex, en stund

Godmorgon!

Först en puss till alla läsare - ni har legat på 65 i snart fem dagar, annars brukar det gå upp och ner i statistiken men nu snackar vi! Tack och puss!

Vaknade klarvaken vid sex, såg att jag hade somnat ifrån mobilen igår, hade några sms, så dom svarade jag på och somnade om direkt. Vaknade igen vid åtta, även då några sms att svara på och på den vägen är det.
Nu sitter jag med kaffe, ska kanske plocka lite på rummet, damma, vattna blommor etc. Kanske tvätta lite?
Ska ta en lugn dag, plugga endast det jag behöver, packa det jag behöver inför ikväll och sen kanske det blir en snabbis på stan bara för att det var länge sen :)

Ikväll blir det lite förfest med några av tjejerna och sen när dom ska ut ska jag till Dennis istället :)
Men mer om det senare..

Postat av: Anonym

hej vilken fin blogg! :)

2009-05-29 @ 09:20:39
URL: http://hejdaanorexin.blogg.se/
Postat av: matilda

sv. oj jag har varit i flera länder men aldrid utanför europa, i grekland mest. dudå :) ?

2009-05-29 @ 10:30:51
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Tobias

tackar :D ja vit choklad på glass är grymt NAJS!

2009-05-29 @ 12:24:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin