Njuter av sista helgdagen

Sitter hos Dennis. Snart ska bli måla, idag igen. Det är faktiskt riktigt kul, när man ser hur snyggt det blir!

Annars är dagens planer att spinna ikväll, plugga lite inför geografiprovet på tisdag samt hinna med en promenad. Jag har slappat till en del och jag vill känna mig bekväm och snygg på stranden på Mallis, så den här veckan blir det ord och inga visor - jag ska komma i form så gott man kan komma i form på fem-sex dagar.. :)

Har ingen aning hur mycket tid jag får här mer idag, men be patient, imorgon är jag tillbaka mer :) Ska njuta av sista helgdagen nu, genom att arbeta som målare ;)
Postat av: modemix

ha en bra söndag !

2009-05-10 @ 12:35:51
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: em

Nej, du skrev att min blogg var hemsk men det blir ju som att jag är de men du menade ju inget med det:)



Jag har också haft en som har anorexia i min klass men ingen lyssnade på oss i klassen trots att vi sa till. Tyvärr fick hon en hjärntumör och sitter i rullstol nu:/



Jag har skrivit många gånger att jag har bloggen bara för att ventilera mig men ingen verkar bry sig tyvärr. Jag vill inte lära någon något med min blogg utan skrämma istället, få folk att se sanningen.



Jag har väl vant min kropp att fasta nu jag vet inte. Tycker inte det är speciellt jobbigt men kan bero på att jag har väldigt mycket min kropp kan ta av!



Jag är glad för din skull att du inte hamnat här där jag är och hoppas att du slipper det. Jag tror jag kommer bli frisk någon gång men det kommer ta tid. Jag måste ta tag i att få hjälp snart i vilket fall som helst annars kommer mina kompisar berätta för mina föräldrar. Pressen ligger på mig:/



Hoppas du haft en bra helg!

2009-05-10 @ 14:55:25
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

hehe ja de får jag bannemig hålla med dig om.. speciellt typ chokladbollar, eller kladdkaka.

2009-05-10 @ 15:50:11
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Alexandra Mellgren

Hehe jag såg dig allt idag när du stod och målade! ;D

2009-05-10 @ 23:28:26
URL: http://ewaalexandramellgren.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin