Stressigt att inte veta - om skolan

I ordning och iväg!
Har en del att göra nu på förmiddagen, bland annat ett möte med Inge om hur jag ska göra med skolan sista tiden, allt var visst inte klappat och klart? Men jag ska kämpa för min rätt till studiero och det har jag som bäst hemma om man jämför med hur mitt alternativ i skolan ser ut just nu.
Behöver in en sväng på Apoteket och så ska jag växla de sista pengarna till resan, och ett shampoo för slitet och torrt hår behöver jag med. Kanske ska passa på att boka en klipptid när jag ändå är på stan så jag kan fixa alla kluvna toppar när jag kommer hem? Har tänkt på det ett tag, men att klippa mig innan resan då saltvatten, sol och vind sliter ännu mer lockar inte.. Då behöver jag ju snart dit igen!

Klockan springer iväg så nu måste jag springa! Tjingeling!

Postat av: Niklas Ekman

Du har väldigt mkt att göra:D vart ska du åka då?:) jag ska till thailand i september och det är ju ett tag dit:D

2009-05-13 @ 09:51:15
URL: http://modoekman.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ha en bra dag´(:

2009-05-13 @ 11:15:24
URL: http://angelicahl.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin