Svar till tjej utan bloggadress

Evelina, du skrev en kommentar om att pizzeriorna i stan har tacobuffé och jo, det vet jag. Och ja, som du skrev så smakar det som vanligt, som när man gör hemma, om inte bättre hemma!
Det speciella med Tacobar är att det verkligen smakar tacos som på restaurang, med det lilla extra. Och dom har inte bara vanlig tacos med tortillas eller de hårda skalen, de är mer uppfinningsrika. Just därför vill jag ha Tacobar i stan!

Postat av: Evelina

Nämen oj, glömde jag skriva min bloggadress! Hmm ja då låter det som att jag måste prova på att äta på en tacobar i så fall :)

2009-05-06 @ 19:35:26
URL: http://evelinahallens.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin