Underbara lavalimpa

Godmorgon!

Sitter med mitt kaffe, har precis ätit en riktigt stadig frukost vilket jag behövde efter min morgonpromenad med Disa :) Frukosten bestod av yoghurt, proviva och en skiva lavalimpa med ost. Lavalimpa är ett urgott bröd som säljs på Brödboden här i stan! Riktigt mörkt, saftigt bröd med russin och valnötter i.
Kokade även två ägg, men när dom hade kokat färdigt var jag redan mätt så dom tar jag till lunch istället.

Ska snart sätta igång med plugget så jag klarar VG på mitt prov imorgon. Sen måste jag växla pengar, köpa solskydd och städa lite här hemma. Disa fäller som aldrig förr.. Suck. Tur att det bara är två gånger om året hon fäller rejält!

Vad har ni för planer för dagen? :)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin