Den långa vägen ut ur helvetet

Läste något om Twilightfeber på Facebook - den har jag garanterat fått!

Sitter och gör inte så mycket just nu. Åt nyss ihop med mamma och har fixat i ordning två brev som snart ska postas :) Ska strax åka till Dennis och planen för resten av kvällen är att färga håret, dricka kaffe och läsa lite i en ny bok jag började med idag om inte Dennis tycker jag är för tråkig och hindrar mig. Hur som helst, boken jag har börjat läsa är Marilyn Manson - den långa vägen ut ur helvetet. Hans självbiografi. Börjar urbra, så antar att den kommer fortsätta så. Läs den! I alla fall början ;)

Ha en bra onsdagkväll!

Postat av: Rebecca (:

Vilken färg ska du färga håret? (:

2009-11-18 @ 23:03:43
URL: http://rsl.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin